10 grudnia 2021

Mark Knopfler "Traper ten" ("Trapper Man")

 

Mark Knopfler "Traper ten" ("Trapper Man")


Traper ten z zaścianka przybywa

Brudu i tłuszczu na rękach nie ukrywa

Z miejsc najdzikszych i najdalszych na

Handel do faktorii przybywa

Na juczniaku [ob]ładowanym skórami

Wchodzi do środka gadać z klientami

Mam futra, skóry, trochę mięsa też

Tutaj kawałek w sam raz dla cię jest


Weź to do domu; daj swojej żonie

Nóż wyjęty z pochwy będzie skórowanie

Biurko grubasa to stół już rzeźniKA

Traper passim kroi mięso i gada

Na facecie znikąd spłucz się do suchej [nitki]

Spłuczesz się na nim w głuszy, że hej

Tam daleko od was moja kraina

Lepiej traperowi pozostać nim da[j]

Bo potrzebny ci traper ten

Traper ten

Jeśli stronisz od oka cyklonu

Daj mi pracować, sam idź do domu

Nie chciałbyś wiedzieć, jak towar zdobywam

Już stamtąd nie wrócisz – gdybyś wyruszył tam

Masz tu naturę w pełnym wydaNIU

Tylko prawo dżungli rządzi tu

I jeśli nie wiesz, jak jest z natuRĄ

Wszystko, przez co nie będziesz zwierzyną łowną – to traper ten

Potrzebny ci traper ten

Traper ten


Klejnoty i pierścienie nosić chcesz

Błyskotkami błyszczeć też

Popisz się na medal, brachu

Przed wielkim[i] tego świata nie chowaj głowy w piachu

Idź robić to, co robić masz

Złoto oraz srebro niechaj przyjdą w czas

Ja ciebie potrzebuję, [lecz] ty potrzebujesz mnie

Więc daj traperowi pozostać traperem

Bo potrzebny ci traper ten

Traper ten


Gdy zrobi, co jego, i pójdzie sobie precz

Grubasy z cygarami powiedzą taką rzecz:

Do licha ciężkiego, widzieliście to?

Zrobiliśmy na nim kasę, że ho ho

Zasiadają w fotelach tłustymi dupskami

Chłopaki, oto ów człowiek przed wami

Beze mnie twój tłustyłek racji byTU nie ma

Żeś członkiem pierwszej klasy\wyższej kasty – zasługa trapera

Potrzebny ci traper ten

Traper ten




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Vox populi, vox Dei?

Szukanie

Archiwizowanie

Dla odwiedzających