21 grudnia 2021

Rockwell "Ktoś na mnie się gapi" ("Somebody’s Watching Me")

  

Kto patrzy?

Powiedz: kto patrzy się?

Kto jopi się?


Jam przeciętniakiem jest z przeciętnym życiem mym

Pracuję od 9 do 17, hej, do diaska, płacę za to cenę

Wszystko czego chcę:

w spokoju zostawcie mnie\odwalcie się ode mnie

w przeciętnym domu mym

Dlaczego ja zawsze

Jak w Strefie mroku czuję się?

Zawsze czuję się, jakby ktoś lampił się

I żadnej prywatności [nie mam] (oł, oł)

Zawsze czuję się, jakby ktoś bulił się

Czy to jest tylko sen?


Gdy do domu nocą wracam

Klucze w zamkach obracam

Dzwonią do mnie ci, których unikać chcę

Ci w telewizorni widzą mnie, czy mam paranoję?


Gdym pod prysznicem jest, boję się myć włosy

Bo otwarłszy oczy widzę: ktoś w prysznicu stoi

Ludzie mówią, żem wariat jest, leciutko szurnięty

Może naoglądałem się

za dużo "Psychozy" [czyli "Psychola" Hitchcocka].

Dlatego też

Ja zawsze czuję się, jakby ktoś jopił się

Nie mam prywatności

Zawsze oglądany

Kto mi te numery

Wykręca? Już nie wiem sam


Sąsiedzi gapią się? (Kto gapi się?)

A może listonosz? (Powiedz: kto gapi się?)

I nie czuję się

Jwcale bezpiecznie (Co za burdel!)

Ciekawe, kto teraz gapi się: [urząd] skarbowy?

Zawsze czuję się, jakby ktoś wślepiał się


ETC.


Powiedz mi: czy to tylko sen?


ETC.


Kto płata mi sztuczki?


ETC.


Nie mogę w spokoju wypić herbaty


ETC.


Zaprzestańcie tych figli


ETC.


Czemu spokoju nie dadzą mi?


ETC.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Vox populi, vox Dei?

Szukanie

Archiwizowanie

Dla odwiedzających